APA:
کپیشیخه پور، زانیار، مشبکی، اصغر، خدادادحسینی، سیدحمید، و منصوری موید، فرشته. (1399). طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 105-129. SID. https://sid.ir/paper/961141/fa
Vancouver:
کپیشیخه پور زانیار، مشبکی اصغر، خدادادحسینی سیدحمید، منصوری موید فرشته. طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):105-129. Available from: https://sid.ir/paper/961141/fa
IEEE:
کپیزانیار شیخه پور، اصغر مشبکی، سیدحمید خدادادحسینی، و فرشته منصوری موید، “طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 105–129، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961141/fa