APA:
کپیهاشمی نصرت آباد، تورج، مرادی، علیرضا، فرزاد، ولی اله، و کاویانی، حسین. (1386). تاثیر آموزش خودگردانی رفتارهای توجهی, خودگردانی رفتارهای انگیزشی و خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 7(2 (پیاپی 24))، 129-154. SID. https://sid.ir/paper/96317/fa
Vancouver:
کپیهاشمی نصرت آباد تورج، مرادی علیرضا، فرزاد ولی اله، کاویانی حسین. تاثیر آموزش خودگردانی رفتارهای توجهی, خودگردانی رفتارهای انگیزشی و خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1386؛7(2 (پیاپی 24)):129-154. Available from: https://sid.ir/paper/96317/fa
IEEE:
کپیتورج هاشمی نصرت آباد، علیرضا مرادی، ولی اله فرزاد، و حسین کاویانی، “تاثیر آموزش خودگردانی رفتارهای توجهی, خودگردانی رفتارهای انگیزشی و خودآموزی کلامی بر کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 24)، pp. 129–154، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96317/fa