APA:
کپیاخوان، آفرین، زبرجدی، مهدیه، و صدری اصفهانی، علی. (1400). تاثیر فرهنگ سازمانی و فناوری اطلاعات بر بهره وری, کیفیت خدمات, رضایت مشتری و مدیریت تغییر از طریق مدیریت دانش (مطالعه موردی: بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد). طلوع بهداشت، 20(1 (مسلسل 85) )، 80-94. SID. https://sid.ir/paper/963927/fa
Vancouver:
کپیاخوان آفرین، زبرجدی مهدیه، صدری اصفهانی علی. تاثیر فرهنگ سازمانی و فناوری اطلاعات بر بهره وری, کیفیت خدمات, رضایت مشتری و مدیریت تغییر از طریق مدیریت دانش (مطالعه موردی: بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد). طلوع بهداشت[Internet]. 1400؛20(1 (مسلسل 85) ):80-94. Available from: https://sid.ir/paper/963927/fa
IEEE:
کپیآفرین اخوان، مهدیه زبرجدی، و علی صدری اصفهانی، “تاثیر فرهنگ سازمانی و فناوری اطلاعات بر بهره وری, کیفیت خدمات, رضایت مشتری و مدیریت تغییر از طریق مدیریت دانش (مطالعه موردی: بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد)،” طلوع بهداشت، vol. 20، no. 1 (مسلسل 85) ، pp. 80–94، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963927/fa