APA:
کپیپویا، عابدین، ایراندوست، منصور، و سلطان پناه، هیرش. (1399). نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان). مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 1-21. SID. https://sid.ir/paper/964265/fa
Vancouver:
کپیپویا عابدین، ایراندوست منصور، سلطان پناه هیرش. نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):1-21. Available from: https://sid.ir/paper/964265/fa
IEEE:
کپیعابدین پویا، منصور ایراندوست، و هیرش سلطان پناه، “نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 1–21، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/964265/fa