APA:
کپیخزایی، سعید، ترابی، رضا، و سقایی، عباس. (1398). بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی. پژوهش در علوم توانبخشی، 15(3 )، 152-162. SID. https://sid.ir/paper/966009/fa
Vancouver:
کپیخزایی سعید، ترابی رضا، سقایی عباس. بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی. پژوهش در علوم توانبخشی[Internet]. 1398؛15(3 ):152-162. Available from: https://sid.ir/paper/966009/fa
IEEE:
کپیسعید خزایی، رضا ترابی، و عباس سقایی، “بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی،” پژوهش در علوم توانبخشی، vol. 15، no. 3 ، pp. 152–162، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/966009/fa