APA:
کپیعامری، عبدالعلی، نعامی، عبداله، و تبریزیان، بیتا. (1399). طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 63(3 )، 2506-2523. SID. https://sid.ir/paper/967190/fa
Vancouver:
کپیعامری عبدالعلی، نعامی عبداله، تبریزیان بیتا. طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1399؛63(3 ):2506-2523. Available from: https://sid.ir/paper/967190/fa
IEEE:
کپیعبدالعلی عامری، عبداله نعامی، و بیتا تبریزیان، “طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 63، no. 3 ، pp. 2506–2523، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/967190/fa