مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

96
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

70
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا

صفحات

 صفحه شروع 2506 | صفحه پایان 2523

کلیدواژه

چکیده

 مقدمه: ارائه الگوها در ارتباط با وضعیت بازار همیشه مورد علاقه محققان بوده است تا بتوانند کنترل بازار را به ویژه در زمان های بحرانی در دست بگیرند؛ بنابراین, هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا بود. روش کار: روش تحقیق زمینه­ یابی (پیمایشی) است. جامعه آماری مدیران و کارشناسان صنعت برق, پیمانکاران بخش خصوصی صنعت برق, بهره­ برداران, سازندگان تجهیزات صنایع برق, صادرکنندگان و شرکت­ های مرتبط با کسب و کار تأمین و فروش تجهیزات مربوطه می­ باشند. نمونه مورد نظر, با توجه به گستردگی جامعه و تعداد زیاد اعضا با استفاده از جدول مورگان نیز تعداد نمونه برای 196 در نظر گرفته شده است. روش نمونه گیری در بخش کیفی از نوع قضاوتی (گلوله برفی) و با اشباع نظر محقق می­ باشد. برای جمع آوری اطلاعات مورد نظر از پرسشنامه و مصاحبه عمیق استفاده گردید. پرسشنامه اولیه برای سنجش روایی و پایایی در اختیار خبرگان, صاحبنظران و کارشناسان (به صورت محدود) قرار گرفته و پس از حصول اطمینان از روایی و پایایی در اختیار نمونه مورد نظر قرار گرفت. از روش مدل­ سازی معادلات ساختاری (SEM) جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید. نتایج: نتایج تحقیق نشان داد که معیار GOF برای برازش مدل کلی 428/0 محاسبه شده که نشان دهنده برازش بسیار قوی مدل می­ باشد. نتیجه گیری: به نظر می رسد که ارائه الگوی برند ملی با توجه به وضعیت موجود می تواند در جهت ارتقا تصویر برند در دوران پسا کرونا در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی اثرگذار باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عامری، عبدالعلی، نعامی، عبداله، و تبریزیان، بیتا. (1399). طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 63(3 )، 2506-2523. SID. https://sid.ir/paper/967190/fa

    Vancouver: کپی

    عامری عبدالعلی، نعامی عبداله، تبریزیان بیتا. طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا. مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد[Internet]. 1399؛63(3 ):2506-2523. Available from: https://sid.ir/paper/967190/fa

    IEEE: کپی

    عبدالعلی عامری، عبداله نعامی، و بیتا تبریزیان، “طراحی مدل عوامل موثر بر ارتقاء تصویر برند ملی در بازارهای منطقه ای از جنبه محصولات (کالاهای) کشور مبدآ در دوران پسا کرونا،” مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، vol. 63، no. 3 ، pp. 2506–2523، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/967190/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button