مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,402
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,600
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر گسترش فضای مجازی و عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری در دوران پساکرونا

صفحات

 صفحه شروع 179 | صفحه پایان 192

چکیده

 طبیعت زندگی و هویت فردی و اجتماعی, مبتنی بر ارتباطات است و بدون ارتباطات با خودو یا دیگری امکان پذیر نیست دراین مقاله که درباره تاثیر گسترش فضای مجازی ناشی از تعطیل شدن مدارس پس از گسترش گسترده بیماری کووید 19 در ابتدای سال 2020 میلادی و پیامدهای تربیتی و عدم علاقه به یادگیری پس از کرونا و همچنین تغییر یکباره ای که در روند آموزش کشور ایران ایجاد شد, پرداخته شده است از آنجا که سالیان سال شیوه ی آموزش در کشور ما به صورت چهره به چهره و حضور فیزیکی در کلاس های درس با حضور معلم بود وبا گسترده شدن فضای مجازی و ارتباطات گسترده همچنان این شیوه در ایران به صورت سنتی پیش امه داشت و تقریباً همیشه افراد با سمت های مختلف و یا مردم عادی درمقابل تغییر این شیوه جبهه می گرفتند, اما به ناگهان با شیوع این بیماری و تعطیلات اجباری مدارس راهی به جز استفاده از شیوه مجازی در آموزش کشور باقی نماند. در این پژوهش که به روش توصیفی بیان شده است این نتیجه می رسیم که علیرغم نکات منفی و البته مشکلات غیر قابل اجتناب آموزش مجازی در دوران کرونا, سبب عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری در دوران پساکرونا شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اربابی، فاطمه. (1401). تاثیر گسترش فضای مجازی و عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری در دوران پساکرونا. پژوهشنامه اورمزد، -(58 (ضمیمه شماره 2) )، 179-192. SID. https://sid.ir/paper/968036/fa

    Vancouver: کپی

    اربابی فاطمه. تاثیر گسترش فضای مجازی و عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری در دوران پساکرونا. پژوهشنامه اورمزد[Internet]. 1401؛-(58 (ضمیمه شماره 2) ):179-192. Available from: https://sid.ir/paper/968036/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه اربابی، “تاثیر گسترش فضای مجازی و عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری در دوران پساکرونا،” پژوهشنامه اورمزد، vol. -، no. 58 (ضمیمه شماره 2) ، pp. 179–192، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968036/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button