APA:
کپیباغبان پور آذری، رویا، لیوارجانی، شعله، و حسینی نسب، سیدداود. (1401). اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر نظریه تیموتی کمپبل-کامرفورد بر خودپنداره تحصیلی و هیجانات تحصیلی دانش آموزان دختر دارای مشکلات رفتاری. سلامت جامعه، 16(1 )، 65-75. SID. https://sid.ir/paper/992842/fa
Vancouver:
کپیباغبان پور آذری رویا، لیوارجانی شعله، حسینی نسب سیدداود. اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر نظریه تیموتی کمپبل-کامرفورد بر خودپنداره تحصیلی و هیجانات تحصیلی دانش آموزان دختر دارای مشکلات رفتاری. سلامت جامعه[Internet]. 1401؛16(1 ):65-75. Available from: https://sid.ir/paper/992842/fa
IEEE:
کپیرویا باغبان پور آذری، شعله لیوارجانی، و سیدداود حسینی نسب، “اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی مبتنی بر نظریه تیموتی کمپبل-کامرفورد بر خودپنداره تحصیلی و هیجانات تحصیلی دانش آموزان دختر دارای مشکلات رفتاری،” سلامت جامعه، vol. 16، no. 1 ، pp. 65–75، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992842/fa