APA:
کپیاستکی، مهناز، کوچک انتظار، رویا، و زادخوت، لیلی. (1395). اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 7(17)، 95-106. SID. https://sid.ir/paper/262502/fa
Vancouver:
کپیاستکی مهناز، کوچک انتظار رویا، زادخوت لیلی. اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1395؛7(17):95-106. Available from: https://sid.ir/paper/262502/fa
IEEE:
کپیمهناز استکی، رویا کوچک انتظار، و لیلی زادخوت، “اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 7، no. 17، pp. 95–106، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262502/fa