Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    1-7
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    2560
  • دانلود: 

    1421
چکیده: 

مقدمه: اعتیاد به اینترنت به شکل سوء مدیریت در استفاده از اینترنت تعریف شده که به مشکلات روحی، اجتماعی و شغلی می انجامد. لذا بررسی شیوع این اختلال منجر به اقدامات پیشگیرانه و درمان مناسب برای جلوگیری از گسترش این مشکل می شود. این مطالعه با هدف شیوع اعتیاد به اینترنت در دانشگاه پیام نور استان سمنان سال 1392 انجام شده است.مواد و روش ها: این مطالعه یک تحقیق توصیفی است. جامعه آماری آن کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان سمنان (حدود پانزده هزار نفر) است که به روش نمونه گیری خوشه ای از چند واحد دانشگاهی (گرمسار، ایوان کی، آرادان، دامغان، سمنان و شاهرود) انتخاب شده است. با استفاده از جدول مورگان حجم نمونهها 597 نفر محاسبه گردید. ابزار گردآوری داده ها جهت بررسی اعتیاد به اینترنت پرسشنامه اعتیاد به اینترنت Young است که روایی و پایایی آن مورد تایید می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار SPSS نسخه 19 استفاده شد.نتایج: نتایج نشان می دهد که 23.8 درصد اعتیاد متوسط و 1.8 درصد اعتیاد شدید به اینترنت دارند. همچنین اختلاف آماری معناداری بین دانشجویان دختر و پسر از نظر اعتیاد به اینترنت مشاهده نشد.نتیجه گیری: لذا با توجه به درصد شیوع اعتیاد و تمایل به اعتیاد بین دانشجویان (25.6%)، به نظر می رسد که باید مداخلات پیشگیرانه و درمانی برای این اختلال در نظر گرفت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2560

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1421 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    8-15
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    2142
  • دانلود: 

    920
چکیده: 

مقدمه: امروزه با توجه به نقش اطلاعات صحیح در تصمیم گیری ها و خصوصا اطلاعات مالی و هزینه ای، طراحی و به کارگیری یک سیستم هزینه یابی که قادر به شناسایی و کشف هزینه ها و محاسبه صحیح بهای تمام شده خدمات باشد، جایگاه خاصی دارد و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. در ایران نیز به دلیل اینکه در چند سال اخیر بر اهمیت به کارگیری اطلاعات صحیح در تصمیم گیری ها و لزوم شفاف سازی هزینه ها و منابع درآمدی بخش های مختلف تاکید گردیده است، توجه به این مساله اهمیت زیادی دارد. پژوهش حاضر با هدف محاسبه بهای تمام شده خدمت ارائه شده به دانشجو توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 90 انجام شده است.مواد و روش ها: در این مطالعه هزینه های صورت گرفته در معاونت دانشجویی و فرهنگی در سال 1390 بررسی شد و بهای تمام شده خدمت ارائه شده به دانشجو توسط معاونت دانشجویی، محاسبه گردیده است. روش مورد استفاده، هزینه یابی بر مبنای فعالیت بود که در آن پس از آنالیز فرایند و فعالیت، هزینه های تمام شده هر مرکز فعالیت با استفاده از مبناهای مناسب، به صورت گام به گام محاسبه شده، سرانه هزینه هر مرکز فعالیت، برای دانشجویان محاسبه گردیده است. محاسبات با استفاده از نرم افزار Excel صورت گرفته است.نتایج: بهای تمام شده خدمات ارائه شده به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران 12465916 ریال محاسبه گردید.نتیجه گیری: 40% کل هزینه دانشجو از منابع عمومی توسط دولت تامین شده است و 60% هزینه ها فاقد اعتبار است که این کسری به کاهش و افت کمیت و کیفیت خدمات دانشجویی در محورهای مختلف منجر می شود. این امر ضرورت بازنگری در اعتبار لحاظ شده برای معاونت دانشجویی را بیش از پیش روشن می سازد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2142

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 920 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    16-24
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    688
  • دانلود: 

    596
چکیده: 

مقدمه: با توجه به روند رو به گسترش استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی، اکثر دانشگاه ها برای ارائه خدمات آموزشی، به دوره های آموزش الکترونیکی روی آورده اند. در این نوع آموزش، به دلیل تعامل کمتر میان استاد و دانشجو، به اشکال جدیدی از پشتوانه ها و منابع انسانی و غیرانسانی نیاز است که با محیط های عادی آموزشی متفاوت است. هدف از این پژوهش تعیین و مقایسه نوع پشتوانه های فراهم شده در دو محیط الکترونیکی و حضوری و نظر دانشجویان در این ارتباط است.مواد و روش ها: با توجه به هدف پژوهش، 160 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های آموزش الکترونیکی و حضوری دانشگاه اصفهان با روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای ادبیات پژوهش گردآوری شد. روایی محتوایی پرسشنامه ها با نظر متخصصان و ضریب پایایی آن به روش آلفای کرونباخ 0.84 محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (فراوانی و درصد) و آمار استنباطی (آزمون مجذور خی دو) استفاده گردید.نتایج: نتایج پژوهش نشان داد مهم ترین پشتوانه حمایتگر دانشجو در دوره های حضوری، استاد درس است، در حالی که دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی، به طور معناداری از حمایت های استاد درس، اساتید و دانشجویان سایر دانشگاه ها استفاده می کردند (P<0.05). از نظر میزان استفاده از پشتوانه های غیرانسانی، بین دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی و حضوری تفاوت معناداری وجود داشت.نتیجه گیری: با توجه به عدم حضور فیزیکی استاد و نبود تعاملات چهره به چهره نوع خاصی از حمایت ها لازم است که این حمایت ها نیاز به بسترسازی فنی، سازمانی و پداگوژیکی دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 688

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 596 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    25-34
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2587
  • دانلود: 

    1133
چکیده: 

مقدمه: روش آموزش مبتنی بر وب به عنوان یکی از روش های نوین و فعال آموزشی برای ارتقای انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی است. این مطالعه با هدف مقایسه اثربخشی روش های آموزشی مبتنی بر وب، یادگیری مشارکتی و سنتی بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی درس زیست شناسی انجام شده است.مواد و روش ها: در یک مطالعه نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون، 60 دانش آموز پسر رشته تجربی به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه جایگزین شدند. گروه های آزمایش به طور مجزا در 15 جلسه با روش های مبتنی بر وب و یادگیری مشارکتی آموزش دیدند و گروه کنترل با روش سنتی آموزش دید. همه گروه ها، پرسشنامه انگیزه پیشرفت و آزمون معلم ساخته پیشرفت تحصیلی را به عنوان پیش آزمون و پس آزمون تکمیل کردند. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 19 و با روش واریانس چندمتغیره (مانوا) تحلیل شدند.نتایج: نتایج نشان داد روش مبتنی بر وب برخلاف روش سنتی، باعث افزایش انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی شده است. همچنین روش یادگیری مشارکتی برخلاف روش سنتی باعث افزایش پیشرفت تحصیلی شده، اما میان آن دو در انگیزه پیشرفت تفاوت معناداری وجود نداشت. علاوه بر آن میان روش های مبتنی بر وب و مشارکتی هیچ تفاوت معناداری وجود نداشت (p<0.05).نتیجه گیری: هر دو روش مبتنی بر وب و مشارکتی برخلاف روش سنتی توانسته اند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را ارتقا دهند، اما فقط روش مبتنی بر وب در افزایش انگیزه پیشرفت دانش آموزان موثر بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2587

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1133 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    35-43
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1678
  • دانلود: 

    867
چکیده: 

مقدمه: تفکر نقادانه، به عنوان بخش مهمی در بهبود کیفیت عملکرد بالینی و مسوولیت پذیری حرفه ای در راستای شناخت مطلوب تر پیامدهای آموزشی دانشجویان علوم پزشکی اهمیت ویژه ای یافته است. از آنجایی که این مهارت قابل آموزش و یادگیری می باشد، هدف از این مطالعه، تعیین وضعیت مهارت های تفکر نقادانه دانشجویان دندانپزشکی شیراز بود.مواد و روش ها: این پژوهش به صورت توصیفی- مقطعی روی 163 دانشجوی دندانپزشکی مشغول به تحصیل در سه دوره آخر مقطع بالینی انجام شد. گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر نقادانه کالیفرنیا «فرم ب» (روایی و پایایی r=%62) انجام گرفت.نتایج: میانگین نمره کلی مهارت تفکر نقادانه افراد شرکت کننده در این پژوهش (14.53±3.28) از نمره کلی 34 به دست آمده است. میانگین نمره کلی حیطه های پنجگانه مهارت تفکر نقادانه بدین شرح بود: حیطه آنالیز (4.20±1.45)، حیطه ارزشیابی (5.56±1.80)، حیطه تفسیر (4.77±1.70)، حیطه استدلال استقرایی (5.97±1.81)، حیطه استدلال قیاسی (7.04±1.86). بیشتر دانشجویان از لحاظ نمره کلی آزمون و زیر مهارت های تفکر نقادانه در حد متوسط قرار داشتند. این مهارت به جنسیت و سنوات تحصیلی نیز ارتباطی نداشت.نتیجه گیری: سطح تفکر نقادانه دانشجویان مقطع بالینی دندانپزشکی اگر چه در حد هنجار و در دامنه متوسط می باشد ولی در سطح مطلوب و رضایت بخش نیست. به نظر می رسد با توجه به اهمیت این مهارت در استدلال و عملکردهای بالینی و حرفه ای، مدیران آموزشی باید برای تقویت این مهارت، به اصلاح برنامه های آموزشی، هموار نمودن شرایط و محیط آموزشی، به ویژه در بالین توجه اساسی نمایند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1678

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 867 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    44-51
تعامل: 
  • استنادات: 

    2
  • بازدید: 

    1749
  • دانلود: 

    925
چکیده: 

مقدمه: استان پهناور فارس به دلیل داشتن شهرستان های کوچک و روستاهای زیاد و داشتن جمیعیت کثیر نیازمند خدمات بهداشتی درمانی و به علت توزیع نامتوازن امکانات تخصصی بهداشتی درمانی نیازمند راه حلی معقول برای رفع این چالش می باشد. پزشکی از دور در صورت اجرا شدن در استان فارس، می تواند تا حد زیادی مشکلات ناشی از توزیع نامتوازن منابع سلامت را برطرف نماید.مواد و روش ها: این پژوهش از نوع توصیفی-مقطعی می باشد که با هدف بررسی زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیاده سازی سیستم پزشکی از دور در سال 92 انجام گرفته است. جامعه پژوهش شامل 20 مرکز تعیین شده دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیاده سازی مشاوره پزشکی از دور در سطح استان فارس بود و به دلیل محدود بودن جامعه پژوهش، نمونه گیری انجام نشد. ابزار گردآوری داده ها چک لیستهایی مبتنی بر مجموعه ای از استاندارد کشورهای هند، آمریکا و استرالیا بود و داده های حاصل از آن با استفاده از روشهای آمار توصیفی و به کمک نرم افزار SPSS نسخه 16 مورد تحلیل قرارگرفت.نتایج: در بررسی 20 مرکز مورد مطالعه، 70% دارای پلت فرم کامپیوتر رومیزی، 100% دارای پلت فرم لپتاپ و هیچکدام از مراکز دارای پلت فرم های قابل حمل نبودند. مراکز مورد مطالعه، 14% دستگاه های بالینی مورد نیاز را دارا بودند. 70% مراکز دارای نمایشگرهای با حداکثر وضوح بودند. 75% مراکز دارای بستر ارتباطی Leased Line، 35% فیبرنوری، 35% GPRS بودند.نتیجه گیری: با توجه به زیرساخت فعلی، انجام ابتدایی ترین سطوح مشاوره پزشکی از دور در شرایط خاص امکان پذیر است اما دانشگاه در سایر انواع پزشکی از دور قادر به ارائه خدمات نمی باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1749

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 925 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 2 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    52-60
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1911
  • دانلود: 

    1119
چکیده: 

مقدمه: استاد یکی از اساسی ترین عامل برای ایجاد موفقیت در تحقق اهداف آموزشی است و خصوصیات یک استاد می تواند موجب تسهیل فرایند آموزش شده و حتی نقص کتاب های درسی را جبران کند. با عنایت به اهمیت موضوع، هدف کلی این پژوهش تعیین ویژگی های استاد موفق از دید دانشجویان دانشگاه های مجازی شیراز بوده است.مواد و روش ها: پژوهش حاضر از نوع کاربردی و برای اجرای آن از روش توصیفی پیمایشی استفاده شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده گردید. پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و 0.93 برآورد گردید. جامعه آماری پژوهش شامل 1270نفر، 1200 نفر در دانشگاه مجازی شیراز و 70 نفر دانشجویان دانشگاه مجازی علوم پزشکی شیراز بود. حجم نمونه آماری پژوهش با استفاده از جدول مورگان 351 نفر برآورد گردید که از طریق روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آزمون های T تک متغیره، T مستقل، تحلیل واریانس تک راهه (ANOVA) و نیز از آزمون تعقیبی شفه استفاده شد.نتایج: نتایج پژوهش نشان داد که حیطه های دانش پژوهی (دانشگاه مجازی شیراز m=4.37، و دانشگاه مجازی علوم پزشکی شیراز m=4.47)، مهارت در تعامل الکترونیکی (دانشگاه مجازی شیراز m=3.94، و دانشگاه مجازی علوم پزشکی شیراز m=4.16) و روش تدریس (دانشگاه مجازی شیراز m=4.21 و دانشگاه مجازی علوم پزشکی شیراز m=4.30) در تبیین ویژگی های استاد موفق تاثیرگذار هستند (p=0.001).نتیجه گیری: حیطه های دانش پژوهی، تعهد و مهارت الکترونیکی و روش تدریس در تبیین استاد موفق تاثیرگذار می باشند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1911

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1119 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    61-71
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    3174
  • دانلود: 

    1156
چکیده: 

مقدمه: گسترش تفکر انتقادی یکی از مهم ترین اهداف تعلیم و تربیت در عصر فناوری است. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدل طراحی آموزشی 5E بر تفکر انتقادی دانشجویان در درس روان شناسی تربیتی بود.مواد و روش ها: پژوهش حاضر، از نوع شبه آزمایشی است. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانشجویان کارشناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی 90-91 (1123 نفر)، تشکیل می دادند. روش نمونه گیری از نوع نمونه گیری در دسترس بود. حجم نمونه، 36 نفر و در هر گروه 18 بود. ابزار گردآوری داده ها، آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب بود که پایایی آن با محاسبه از روش کودر-ریچاردسون، 0.68 به دست آمد و روایی آن توسط متخصصان تایید گردید. پرسش نامه کالیفرنیا فرم ب، به عنوان پیش آزمون در هر دو گروه اجرا شد. سپس گروه آزمایش به مدت 7 هفته با مدل طراحی آموزشی 5E و گروه کنترل در همان مدت با روش سخنرانی آموزش دیدند. سپس آزمون تفکر انتقادی برای دو گروه اجرا شد و داده ها با استفاده از آزمون تحلیل کوواریانس به کمک نرم افزار SPSS نسخه 19، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج: نتایج نشان داد میزان تفکر انتقادی گروهی که با مدل طراحی آموزشی 5E آموزش دیدند نسبت به گروهی که با روش سنتی آموزش دیدند، بیشتر بود (P<0.001). همچنین مهارت های تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی در گروه مدل طراحی آموزشی 5E، به طور معناداری بیشتر از گروه گواه بوده است.نتیجه گیری: در مجموع، می توان نتیجه گرفت که مدل های طراحی آموزشی، منبعث از نظریه ساختن گرایی و همچنین مدل مدل طراحی آموزشی 5E، تسهیل کننده تفکر انتقادی و یادگیری در آموزش هستند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3174

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1156 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    72-78
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1400
  • دانلود: 

    847
چکیده: 

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1400

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 847 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1393
  • دوره: 

    5
  • شماره: 

    2
  • صفحات: 

    79-86
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    686
  • دانلود: 

    723
چکیده: 

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 686

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 723 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button