Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    1-16
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1193
  • دانلود: 

    749
چکیده: 

هدف از انجام این پژوهش، تحلیل راهبردی ورزش قهرمانی بانوان استان همدان با استفاده از تکنیک SWOT بود. نمونه آماری پژوهش 110 تن (38 مرد و 72 زن) شامل مربیان، داوران،کارشناسان ادارات ورزش و جوانان، اساتید تربیت بدنی، قهرمانان ورزش بانوان، اعضای هیات های ورزشی استان و مدیران ورزشی استان همدان بودند که به طور هدفمند انتخاب شدند. در بخش نظرسنجی از پرسشنامه محقق ساخته عوامل درونی و بیرونی و فرم های تعیین موضوعات استراتژیک استفاده شد. روایی صوری پرسشنامه مورد نظر توسط چند تن از اساتید و کارشناسان صاحب نظر و پایایی آن از روش آلفای کرونباخ (a=0.946) مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها، علاوه بر شاخص های توصیفی و آزمون فریدمن، از ماتریس ارزیابی درونی و بیرونی برای تعیین موقعیت؛ و تحلیل SWOT و طوفان مغزی برای تعیین استراتژی ها استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد ورزش قهرمانی بانوان استان همدان در وضعیت کنونی از 13 قوت، 21 ضعف، 13 فرصت و 13 تهدید برخوردار می باشد. بر این اساس، 8 استراتژی در قالب 46 برنامه تدوین گردید. با بررسی موقعیت استراتژیک ورزش قهرمانی بانوان استان همدان، مشخص شد که این سازمان بر روی محور مختصات SWOT از لحاظ عوامل داخلی در ناحیه ضعف ها و از لحاظ عوامل خارجی در ناحیه فرصت ها قرار دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1193

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 749 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    17-32
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    495
  • دانلود: 

    205
چکیده: 

هدف از این تحقیق، تبیین رابطه کارآفرینی مستقل و بازارگرایی بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاه های بدنسازی آقایان استان تهران بوده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه باشگاه های بدنسازی آقایان استان تهران بود. که در کل 75 باشگاه انتخاب شدند. با توجه به حجم اندک جامعه، کل جامعه با روش کل شمار به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. به منظور جمع آوری داده ها برای اندازه گیری هوشمندی رقابتی از پرسشنامه نواک و فرانسس (2012) به منظور اندازه گیری ویژگی های کارآفرینی مستقل از پرسشنامه کردنائیج و زالی (1388) با 48 گویه و همچنین برای سنجش بازارگرایی از پرسشنامه 13 سوالی دولت آبادی که برگرفته از مطالعه نرور و اسلاتر (1990)، استفاده گردید. ضریب پایایی آنها به ترتیب 0.88، 0.90 و 0.87 به دست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها آمار توصیفی و نرم افزار Spss و Smart PLS استفاده شد. یافته های حاصل از تحقیق نشان می دهد که در سطح اطمینان 95 ضریب مسیر رابطه میان کارآفرینی مستقل و هوشمندی رقابتی 0.538 است، ضریب مسیر رابطه میان بازارگرایی و هوشمندی رقابتی 0.180 است و ضریب مسیر رابطه میان کارآفرینی مستقل و بازارگرایی 0.666 است. با توجه به یافته های تحقیق پیشنهاد می شود مدیران باشگاه های بدنسازی به منظور افزایش مشتریان، افزایش سوددهی، بهره وری باشگاه، از اثرات مثبت کارآفرینی مستقل و بازارگرایی برای افزایش هوشمندی رقابتی استفاده کنند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 495

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 205 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    33-41
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    945
  • دانلود: 

    251
چکیده: 

این تحقیق با هدف بررسی ارتباط بین مهارت های ارتباطی با سبک های پنج گانه مدیریت تعارض سازمانی کارشناسان تربیت بدنی انجام شد. به این منظور، با استفاده از روش تحقیق توصیفی - همبستگی 70 نفر از کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی سطح شهر تهران به صورت تصادفی ساده مورد بررسی قرار گرفتند. داده ها با استفاده از پرسشنامه سبک های مدیریت تعارض (ROCI-II) رحیم (1983) و پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون جی (1990) جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز از کولموگراف - اسمیرنوف، t مستقل، تحلیل واریانس اندازه های تکراری و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که بین کارشناسان زن و مرد از لحاظ میزان مهارت های ارتباطی و ابعاد آن و همچنین نمره سبک های مدیریت تعارض تفاوت معنی داری وجود ندارد. آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که بین سبک اجبار، سبک اجتناب و سبک غالب شدن با مهارت های ارتباطی و هر سه بعد آن شامل مهارت های بازخوری، شنودی و کلامی ارتباط مثبت و معنی داری وجود دارد. بین سبک همکاری و سبک مصالحه و سازش با مهارت های ارتباطی و ابعاد آن ارتباط معنی داری وجود نداشت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 945

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 251 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    43-56
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1169
  • دانلود: 

    660
چکیده: 

هدف از این مطالعه، طراحی و تبیین مدل برندسازی با رویکرد تفکر استراتژیک در صنعت ورزش ایران بود. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی و به تناسب رویکرد پژوهش کیفی بود. برای این منظور، به خبرگان حوزه برندسازی مراجعه و از طریق مصاحبه عمیق به جمع آوری داده ها پرداخته شد. روش نمونه گیری در این پژوهش گلوله برفی بود. در نهایت، از بین داده ها 15 مقوله اصلی در سه سطح؛ رفتاری، سازمانی و رویداد استخراج شد. مدل حاصل نمایش ساده ای از ساخت های اساسی مدل برندسازی صنعت ورزش ایران بود. مطابق آن، ضمن شناسایی مولفه های موثر بر برندسازی در صنعت ورزش ایران منطق حاکم و چگونگی ارتباط مولفه ها با یکدیگر نیز بیان شد. بنابراین، می توان از آن به عنوان مبنای عقلانی توسعه برندسازی در صنعت ورزش ایران بهره گرفت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1169

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 660 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    57-71
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    539
  • دانلود: 

    190
چکیده: 

هدف از این پژوهش، طراحی مدل معادلات ساختاری هوش هیجانی و هیجانات کاری در ادارات ورزش و جوانان استان کرمان می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمان بوده و حجم نمونه 158 نفر می باشد که برای به دست آوردن حجم نمونه از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده که برای تایید روایی آن از روایی سازه و تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول و دوم و همچنین برای پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، از نوع توصیفی - پیمایشی می باشد. مدل مورد مطالعه با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار لیزرل مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که تمام ابعاد هوش هیجانی (خودآگاهی، خودمدیریتی، مهارت اجتماعی و همدلی) تاثیر مثبت معناداری بر فعالیت سطحی و فعالعیت عمقی (ابعاد هیجان کاری) دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 539

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 190 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    73-85
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    887
  • دانلود: 

    657
چکیده: 

هدف تحقیق حاضر تحلیل وضعیت گردشگری ورزشی استان سیستان و بلوچستان بر اساس مدل SWOTبود. این پژوهش از نوع توصیفی - تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش شامل 60 نفر از اساتید دانشگاه، مدیران ارشد ورزش و مدیران سازمان گردشگری استان بودند. نمونه آماری برابر با جامعه آماری در نظر گرفته شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته شامل 4 مولفه نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها بود که روایی محتوایی آن را متخصصین مدیریت ورزشی، تائید کردند و پایایی آن از طریق آزمون آلفا کرونباخ (a=0.87) به دست آمد. جهت تعیین معنی داری گویه ها از آزمون دوجمله ای و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمارتوصیفی و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج نشان داد وجود مراکز آبی مطلوب به عنوان مهم ترین نقطه قوت، نبود افراد متخصص مهم ترین نقطه ضعف، وجود نقاط باستانی و جاذبه های گردشگری، مهم ترین فرصت و ضعف امنیت در استان مهم ترین تهدید هستند. گردشگری ورزشی سیستان و بلوچستان از لحاظ موقعیت استراتژیک و درارزیابی ماتریس داخلی وخارجی در منطقه تهاجمی قرار دارد. شناسائی محیطی گردشگری ورزشی به عنوان استراتژی و راهکاری مناسب جهت توسعه گردشگری ورزشی استان ضروری است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 887

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 657 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    12
  • صفحات: 

    87-98
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    658
  • دانلود: 

    704
چکیده: 

هدف این پژوهش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی در میان کاربران رسانه های اجتماعی با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی(LFPP) می باشد. پژوهش از نظر روش، پیمایشی و از نظر هدف کاربردی می باشد. در فرایند پژوهش، با مرور پژوهش های پیشین و همچنین بهره گیری از نظرات خبرگان، ابتدا 30 متغیر تاثیرگذار بر قصدخرید شناسایی گردید. سپس، این متغیرها در قالب پرسشنامه ای در اختیار چند نفر از خبرگان حوزه بازاریابی قرار گرفت و از میان 30 متغیر مذکور، 10 متغیر با توجه به وزن و اهمیتشان استخراج گردیدند. این 10 متغیر در قالب پرسشنامه ای فازی جهت رتبه بندی در اختیار نمونه تحقیق که 15 نفر از کاربران رسانه های اجتماعی بودند، قرار گرفت و در نهایت این متغیرها از طریق نرم افزار گمز وزن دهی و رتبه بندی گردیدند. نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیرهای اعتماد، امنیت، ادراک از قیمت به ترتیب بیشترین اهمیت را از دید کاربران دارا هستند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 658

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 704 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0