APA:
کپیسلطانی، مرتضی، آریان فر، مرتضی، ناصرزاده، سیدمحمدرضا، و فتحی، محمدرضا. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12 )، 87-98. SID. https://sid.ir/paper/267438/fa
Vancouver:
کپیسلطانی مرتضی، آریان فر مرتضی، ناصرزاده سیدمحمدرضا، فتحی محمدرضا. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛6(12 ):87-98. Available from: https://sid.ir/paper/267438/fa
IEEE:
کپیمرتضی سلطانی، مرتضی آریان فر، سیدمحمدرضا ناصرزاده، و محمدرضا فتحی، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 12 ، pp. 87–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267438/fa