مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

663
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

754
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 98

چکیده

 هدف این پژوهش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی در میان کاربران رسانه های اجتماعی با استفاده از تکنیک برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی(LFPP) می باشد. پژوهش از نظر روش, پیمایشی و از نظر هدف کاربردی می باشد. در فرایند پژوهش, با مرور پژوهش های پیشین و همچنین بهره گیری از نظرات خبرگان, ابتدا 30 متغیر تاثیرگذار بر قصدخرید شناسایی گردید. سپس, این متغیرها در قالب پرسشنامه ای در اختیار چند نفر از خبرگان حوزه بازاریابی قرار گرفت و از میان 30 متغیر مذکور, 10 متغیر با توجه به وزن و اهمیتشان استخراج گردیدند. این 10 متغیر در قالب پرسشنامه ای فازی جهت رتبه بندی در اختیار نمونه تحقیق که 15 نفر از کاربران رسانه های اجتماعی بودند, قرار گرفت و در نهایت این متغیرها از طریق نرم افزار گمز وزن دهی و رتبه بندی گردیدند. نتایج پژوهش نشان می دهد که متغیرهای اعتماد, امنیت, ادراک از قیمت به ترتیب بیشترین اهمیت را از دید کاربران دارا هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلطانی، مرتضی، آریان فر، مرتضی، ناصرزاده، سیدمحمدرضا، و فتحی، محمدرضا. (1395). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، 6(12 )، 87-98. SID. https://sid.ir/paper/267438/fa

    Vancouver: کپی

    سلطانی مرتضی، آریان فر مرتضی، ناصرزاده سیدمحمدرضا، فتحی محمدرضا. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام). پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛6(12 ):87-98. Available from: https://sid.ir/paper/267438/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی سلطانی، مرتضی آریان فر، سیدمحمدرضا ناصرزاده، و محمدرضا فتحی، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی؛کاربرد تکنیک برنامه ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)،” پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 12 ، pp. 87–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267438/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button