Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
عنوان: 
نویسندگان: 

نشریه: 

PSYCHOLOGICAL STUDIES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    4-5
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    3
  • بازدید: 

    1204
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1204

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 3 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 2
عنوان: 
نویسندگان: 

نشریه: 

PSYCHOLOGICAL STUDIES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    621
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    4-5
  • صفحات: 

    -
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2126
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2126

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 8
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    7-30
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1651
  • دانلود: 

    549
چکیده: 

در این پژوهش، روند تحول تئوری ذهن در کودکان عقب مانده ذهنی و عادی، و همچنین رابطه برخی متغیرهای جمعیت شناختی مانند سن، جنس، و طبقه اقتصادی - اجتماعی با تئوری ذهن بررسی شده است.برای این کار، 80 نفر دانش آموز دختر و پسر (40 نفر عقب مانده ذهنی و 40 نفر عادی) 7 تا 9 ساله از مراکز آموزشی کم توان ذهنی و مدارس کودکان عادی شهر شیراز انتخاب و بررسی شدند. برای تعیین تئوری ذهن و مولفه های آن (تئوری ذهن سطح اول، تئوری ذهن سطح دوم، و تئوری ذهن سطح سوم)، آزمون تئوری ذهن گرفته شد.در تجزیه و تحلیل داده ها، روش های آمار توصیفی، تحلیل واریانس یک سویه، آزمون های تعقیبی، تحلیل واریانس دو سویه، و رگرسیون چند متغیره به کار رفت.یافته ها نشان داد که در هر دو گروه عقب مانده و عادی، روند تحول تئوری ذهن با توجه به سن صعودی است. تئوری ذهن کودکان با جنسیت ارتباط ندارد. کودکان عقب مانده ذهنی و عادی، در تئوری ذهن تفاوتی معنادار با هم دارند، ولی تعامل جنسیت و نوع آزمودنی (عقب مانده و عادی) معنادار نیست. بررسی متغیرهای جمعیت شناختی نشان داد که سن و تحصیلات پدر پیش بینی کننده مثبت و معناداری در رابطه با تئوری ذهن و مولفه های آن است و الگوی این پیش بینی در کودکان عقب مانده و عادی یکسان است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1651

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 549 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
نویسندگان: 

ناظم فتاح

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    31-46
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1165
  • دانلود: 

    339
چکیده: 

هدف بنیادی این پژوهش، بررسی رابطه شیوه رهبری و فضای سازمانی با بهره وری خدمات مدیران سازمان های آموزشی و صنعتی، و مراکز آموزش عالی برای دست یابی به الگوی مناسب مدیریتی است. جامعه آماری این پژوهش همه مدیران دبیرستان های شهر تهران، مدیران اداری بخش های مختلف دانشگاه آزاد منطقه 8، و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که از این میان، 245 نفر از مدیران دبیرستان ها، 200 نفر از مدیران دانشگاه آزاد، 349 نفر از مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی انتخاب شدند. ابزار سنجش پرسش نامه های شیوه رهبری متزکاس و باردنز، فضای سازمانی لیت وین و استرینگر،  و بهره وری اسمیت، مک کال، و استول بود. پرسش نامه شیوه رهبری بر روی مدیران، و هم زمان پرسش نامه های فضای سازمانی و بهره وری بر روی سه نفر از کارمندان آن ها اجرا شد. یافته های آزمون رگرسیون چند متغیره نشان داد که:آ- فضای سازمانی با بهره وری خدمات مدیران همبستگی دارد؛ب- الگوی ریاضی بهره وری خدمات مدیران بر پایه فضای سازمانی چنین است:در سازمان های آموزشی:بهره وری =0.64 × فضای سازمانی+  (22.62-)در مراکز آموزش عالی:بهره وری = × 0.85فضای سازمانی+  (11.219-)در سازمان های صنعتی:بهره وری =0.65 × فضای سازمانی+  (29.19-)

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1165

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 339 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

کوشکی اکرم

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    47-70
تعامل: 
  • استنادات: 

    3
  • بازدید: 

    1609
  • دانلود: 

    379
چکیده: 

به منظور شناسایی تاثیر اختلال های شخصیت - نوع و شدت آن - و شیوه های مقابله افراد وابسته به مواد بر نگرش آنها نسبت به مصرف مواد و انتخاب ماده مصرفی نمونه ای مشتمل بر 375 فرد مذکر بزرگسال وابسته به گروه های مختلف مواد که به مراکز ترک اعتیاد دولتی سازمان بهزیستی مراجعه کرده بودند، از روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب و بر اساس پرسشنامه سنجش آغازین سازمان بهزیستی، پرسشنامه اختلال های شخصیتی (PDQ4)، پرسشنامه شیوه های مقابله کارور و همکاران و پرسشنامه نگرش نسبت به مصرف مواد ارزشیابی شدند. به منظور بررسی فرضیه های تحقیق از مجذور خی دو و رگرسیون چند متغیری استفاده به عمل آمد. نتایج حاصل، معناداری رابطه بین اختلال های شخصیت و نوع ماده مصرفی، اختلال های شخصیت و نگرش نسبت به مصرف مواد، شیوه های مقابله، و نگرش نسبت به مصرف مواد را مورد تایید قرار دادند و این نکته را نیز آشکار کردند که تفاوت بین شیوه های مقابله و نوع ماده مصرفی معنادار نیست. همچنین، بر اساس نتایج به دست آمده، نقش نگرش نسبت به مصرف مواد در پیش بینی اختلالات شخصیت معتادین مشخص شد. در نهایت، یافته های پژوهش حاضر بر ضرورت استفاده از برنامه های پیشگیری در کاهش اختلال های شخصیت و شناسایی شیوه های مقابله افراد وابسته به دارو و استفاده از برنامه های موثر تغییر نگرش نسبت به مصرف مواد صحه گذاشتند. افزون بر آن، به طور اخص، ویژگی های مربوط به الگوی مصرف مواد در مردان جمعیت نمونه مورد بررسی قرار گرفت.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1609

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 379 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 3 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 3
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    71-86
تعامل: 
  • استنادات: 

    4
  • بازدید: 

    1719
  • دانلود: 

    902
چکیده: 

در این پژوهش، ویژگی های روان شناختی خشونت گرایان در خانواده بررسی شده است. برای انجام پژوهش، 30 زوج از خانواده های درگیر خشونت زناشویی، مراجعه کننده به مجتمع قضایی خانواده برای نمونه در دسترس و همچنین 30 زوج از خانواده های عادی منطقه 7 آموزش و پرورش تهران به صورت تصادفی گزیده شدند. ابزار به کار گرفته در پژوهش، «راهنمای سنجش خطر خشونت گرایی با همسر « (SARA)، «پرسش نامه خشونت گرایی به زنان»، و «پرسش نامه MMPI » بود. در بررسی داده ها،  آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t مستقل به کار رفت.یافته های پژوهش نشان داد که زیر مجموعه های آزمون MMPI (هیپوکندریا، افسردگی، هیستریا، سایکوپات، پارانویا، سایکاستنیا، اسکیزوفرنیا، و هیپومانیا) با خشونت زناشویی همبستگی مثبت و معنادار دارد. به طور کلی، نتایج این پژوهش حاکی از آن بود که بین ویژگی های شخصیتی مردان و خشونت آنها نسبت به زنان شان ارتباط معنادار وجود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1719

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 902 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 4 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    87-102
تعامل: 
  • استنادات: 

    3
  • بازدید: 

    1212
  • دانلود: 

    338
چکیده: 

در این پژوهش، سودمندی سه روش تلقیح اجتماعی، ناهماهنگی شناختی، و بازسازی اسنادی در تغییر نگرش منفی به ریاضی، در دانش آموزان دختر دبیرستان های اصفهان بررسی و مقایسه شد. برای این کار، 100 دانش آموز که نگرش منفی به ریاضی داشتند به شیوه تصادفی گزیده و در چهار گروه (سه گروه آزمایش و یک گروه گواه) دسته بندی شدند. یافته های پژوهش نشان داد گرچه هر سه روش در تغییر نگرش منفی به ریاضی موثر است، اما روش بازسازی اسنادی از شیوه های دیگر سودمندتر است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1212

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 338 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 3 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 2
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    103-117
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1315
  • دانلود: 

    404
چکیده: 

فرسودگی شغلی نشانگانی است که در پاسخ به فشار روانی مزمن و بیشتر در حرفه های خدمات انسانی پدید می آید و دارای سه بعد خستگی عاطفی، مسخ شخصیت، و نبود موفقیت فردی است که تحت تاثیر عوامل گوناگون فردی و موقعیتی پدید می آید. از عوامل مهمی که بر فرسودگی شغلی اثر می گذارد روش های مقابله ای با فشار و متغیرهای جمعیت شناختی است که این پژوهش به بررسی رابطه این عوامل با ابعاد سه گانه فرسودگی شغلی پرداخته است. برای این کار، 200 نفر از پرستاران شاغل در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کردستان، به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای گزیده شدند و پرسش نامه فرسودگی شغلی مازلاک و مقیاس روش های مقابله ای لازاروس برای ارزیابی فرسودگی شغلی و روش های مقابله ای در آنان اجرا شد.یافته ها نشان داد که خستگی عاطفی و مسخ شخصیت، همبستگی منفی معناداری با روش مقابله ای مساله مدار، و همبستگی مثبت معناداری با روش مقابله ای هیجان مدار دارد. همچنین همبستگی موفقیت فردی با روش مقابله ای مساله مدار مثبت و معنادار است، ولی با روش مقابله ای هیجان مدار معنادار نیست. آزمون t نشان داد که پرستاران مرد به گونه ای معنادار بیشتر از پرستاران زن روش مقابله ای مساله مدار را به کار می گیرند، اما تفاوت معناداری میان پرستاران زن و مرد در به کار گیری روش مقابله ای هیجان مدار وجود ندارد. پرستاران مرد به گونه ای معنادار بیش از پرستاران زن فرسودگی شغلی نشان دادند. افزون بر این، پرستارانی که شب ها هم کار می کردند بیش از پرستارانی که کار شبانه نداشتند فرسودگی شغلی داشتند. تفاوت معناداری در میزان فرسودگی شغلی پرستاران همسردار و بدون همسر به دست نیامد. یافته های دیگر نشان داد که متغیرهای سن و پیشینه کاری همبستگی منفی معناداری با فرسودگی شغلی دارد. سرانجام، یافته های آزمون واریانس یک سویه نشان داد که تفاوت معناداری در مسخ شخصیت و موفقیت فردی پرستاران بر اساس نوع استخدام و بخش کاری وجود دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1315

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 404 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    119-130
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    2150
  • دانلود: 

    379
چکیده: 

پژوهش های مختلف، وجود اضطراب و افسردگی را در همسران نابارور نشان داده است. در این پژوهش، میزان اضطراب و افسردگی در همسران نابارور، و رابطه اضطراب و افسردگی با متغیرهایی همچون سن، تحصیلات، و طول مدت ازدواج، و همچنین تفاوت اضطراب و افسردگی در زنان و مردان نابارور بررسی شده است. برای این کار از میان مراجعه کنندگان به مرکز باروری و ناباروری شهر اصفهان، 56 نفر (24 مرد و 32 زن) از میان افراد بدون فرزند یا فرزند خوانده، با تشخیص ناباروری پزشک، و با دست کم تحصیلات سیکل، به طور تصادفی گزیده شدند و به آزمون های اضطراب و افسردگی بک پاسخ دادند.یافته ها نشان داد که نزدیک به 27 درصد افراد اضطراب خفیف و بالاتر، و نزدیک به 68 درصد افراد افسردگی خفیف و بالاتر را تجربه می کنند. فراوانی و میزان افسردگی و اضطراب در زنان بیش از مردان است. اضطراب با متغیر سن همبستگی معکوس و معنادار دارد، در حالی که افسردگی و اضطراب با طول مدت ازدواج همبستگی معنادار ندارد. همچنین میزان تحصیلات بر اضطراب و افسردگی تجربه شده موثر نیست.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 2150

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 379 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 8
نویسندگان: 

بیابان گرد اسماعیل

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    5-4
  • صفحات: 

    131-144
تعامل: 
  • استنادات: 

    3
  • بازدید: 

    11263
  • دانلود: 

    4143
چکیده: 

در این پژوهش، برای بررسی رابطه میان عزت نفس، انگیزه پیشرفت، و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان سال سوم دبیرستان های تهران، 856 دانش آموز از مناطق 1، 8، 12، و 17 آموزش و پرورش شهر تهران با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای گزیده شد. آزمودنی ها به پرسش نامه های عزت نفس ایزنک و انگیزه پیشرفت هرمنس پاسخ دادند و میانگین نیم سال درسی گذشته آن ها، نمره پیشرفت تحصیلی آنان دانسته شد. پس از گردآوری داده ها، بررسی آن ها با روش های آماری توصیفی و استنباطی نشان داد:میان عزت نفس، انگیزه پیشرفت، و پیشرفت تحصیلی، میان عزت نفس و انگیزه پیشرفت، میان عزت نفس و پیشرفت تحصیلی، و میان انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان همبستگی معنادار دارد. میان عزت نفس، انگیزه پیشرفت، و پیشرفت تحصیلی دو گروه دانش آموزان دختر و پسر، و نیز دو رشته علوم انسانی و علوم تجربی تفاوت معنادار دیده نشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 11263

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 4143 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 3 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
نویسندگان: 

AFZALNIA M.R. | DABIRI O.

نشریه: 

PSYCHOLOGICAL STUDIES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2006
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    4-5
  • صفحات: 

    145-160
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    230
  • دانلود: 

    345
چکیده: 

The level of attention deployed in a text-reading situation is said to be playing an important role latter. In this research, this study intended to find out how divided attention in adult students' learning situation can have an impact on their overall performance when controlling for their short-term memory, prior knowledge and their recall in long term memory. In a group of 100 Al-zahr University students, aged between 18-49 years old, a computer program was designed to test learning from reading and a concurrent pictorial task on computer monitor in different settings. Exploring empirically how attention can be important in adult students' pattern of learning, it was found that involving the short term memory (STM) capacity together with prior knowledge (PK), the second variable more directly influences their later recall. In a divided attention situation, where most STM capacity would be expected to be involved in processing of text reading, recall was only better in more knowledgeable people. Paired t-test analyses were used to compare the high PK people versus the low ones among high and low capacity STM students in divided and undivided attention situations. It was found that the differences between recall of participants in a divided and undivided attention are only statistically significant when higher capacity STM participants were remembering the content. Other results indicated that while the higher PK groups remembered statistically more than the lower PK students, higher STM capacity groups did not remember significantly more than the lower ones. These results are indicating the role of PK in adult students' recall of text reading.      

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 230

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 345 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

KHOSRAVI Z. | BAGHERI KH.

نشریه: 

PSYCHOLOGICAL STUDIES

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    2006
  • دوره: 

    1
  • شماره: 

    4-5
  • صفحات: 

    161-172
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    452
  • دانلود: 

    345
چکیده: 

There have been some suggestions concerning the subject matter of Islamic psychology. It seems that these suggestions could not overcome the theoretical barrier for providing a subject matter for psychology. Some have considered the divine Spirit (Run) within the human as the subject matter, some others have regarded the Soul (Nafs)and still others, the divine creation of the human (Fitrah) as the candidates for doing the job. However, these suggestions could be challenged in different ways on being able to provide a suitable subject for scientific studies of psychology. The present essay is an introductory attempt to give an alternative. Accordingly, an alternative to the three abovementioned suggestions seems to be the important Islamic concept of Action. We can consider Action as the suitable subject matter for psychology. This is because action is so wide that it could cover all the humans whether believers or non-believers in God, whether their Fitrah is active or silent. An action, as it is used in the Islamic texts, refers to a behavior (being observable or non-observable) that is based on, at least, three kinds of foundations: cognition, emotion, and will. In addition to being a suitable subject for psychology, action is a key concept in referring to the human nature or identity.      

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 452

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 345 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0