APA:
کپیزین آبادی، حسن رضا، سلماسی، مریم، سلطانی ثانی، عبداله، و طهماسبی، حمید. (1396). تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 32(2 (مسلسل 126) )، 61-84. SID. https://sid.ir/paper/100873/fa
Vancouver:
کپیزین آبادی حسن رضا، سلماسی مریم، سلطانی ثانی عبداله، طهماسبی حمید. تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1396؛32(2 (مسلسل 126) ):61-84. Available from: https://sid.ir/paper/100873/fa
IEEE:
کپیحسن رضا زین آبادی، مریم سلماسی، عبداله سلطانی ثانی، و حمید طهماسبی، “تأملی بر عوامل مؤثر بر ایجاد رضایت یا نارضایتی در مشتریان حقیقی بیمه های اتومبیل: موردی از کاربرد روش تداعی،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 32، no. 2 (مسلسل 126) ، pp. 61–84، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100873/fa