APA:
کپیصادقی بروجردی، سعید، یوسفی، بهرام، و آقایی، رقیه. (1394). شناسایی و اولویت بندی ابعاد تداعی برند در لیگ های ورزشی «مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال». رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 3(11 )، 57-70. SID. https://sid.ir/paper/266776/fa
Vancouver:
کپیصادقی بروجردی سعید، یوسفی بهرام، آقایی رقیه. شناسایی و اولویت بندی ابعاد تداعی برند در لیگ های ورزشی «مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال». رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1394؛3(11 ):57-70. Available from: https://sid.ir/paper/266776/fa
IEEE:
کپیسعید صادقی بروجردی، بهرام یوسفی، و رقیه آقایی، “شناسایی و اولویت بندی ابعاد تداعی برند در لیگ های ورزشی «مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال»،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 3، no. 11 ، pp. 57–70، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266776/fa