مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

864
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

724
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 124

چکیده

 این تحقیق, مطالعه ای انسان   شناختی است که به بررسی کیفیت روابط اجتماعی بین دانش   آموزان, معلمان و والدین دانش   آموزان ایرانی و غیرایرانی در یک دبستان دخترانه می   پردازد که حدود یک چهارم دانش   آموزان آن را اتباع افغانستانی تشکیل می   دهند. روش مورد استفاده در تحقیق روش کیفی مردم   نگاری بوده که مشتمل بر استفاده از فنون مشاهده, مشاهده همراه با مشارکت, مصاحبه و گفتگو می   باشد. تحقیق نشان می   دهد که عدم پیگیری راهبردهای آموزش چندفرهنگی در فضای آموزشی دارای تنوع فرهنگی, به عدم درک متقابل, عدم مدارای فرهنگی و در نهایت همسان   سازی دانش   آموزان با فرهنگ عمومی منجر شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایمانی، نفیسه. (1395). بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه. مطالعات برنامه درسی، 11(43 )، 99-124. SID. https://sid.ir/paper/101082/fa

    Vancouver: کپی

    ایمانی نفیسه. بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1395؛11(43 ):99-124. Available from: https://sid.ir/paper/101082/fa

    IEEE: کپی

    نفیسه ایمانی، “بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه،” مطالعات برنامه درسی، vol. 11، no. 43 ، pp. 99–124، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101082/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button