APA:
کپیحسینی، مجید، و بیداله خانی، آرش. (1394). برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی. سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 45(4)، 915-936. SID. https://sid.ir/paper/110144/fa
Vancouver:
کپیحسینی مجید، بیداله خانی آرش. برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی. سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی[Internet]. 1394؛45(4):915-936. Available from: https://sid.ir/paper/110144/fa
IEEE:
کپیمجید حسینی، و آرش بیداله خانی، “برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی،” سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، vol. 45، no. 4، pp. 915–936، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/110144/fa