مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,910
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,200
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندسازی و بازاریابی سیاسی، الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی

صفحات

 صفحه شروع 915 | صفحه پایان 936

چکیده

 امروزه تصویر و دلالت های ضمنی متضمن آن, ذهنیت و به طور کلی برچسب خوشایند, یکی از اهداف اساسی هر سازمان, شخص یا حرفه ای است. به طور کلی, تبلیغات سیاسی و مدیریت تصویر سیاسی یکی از اصول اساسی دموکراسی های رایج و مدرن بوده است. طرح ریزی تصویری عمومی, نیاز به کنترل دقیق اطلاعات دارد. مفهوم برندسازی در بازاریابی که به معنای عمومی برچسب خوردن کالا و شناخته شدن محصول تولیدی توسط آن برند است, نیز بر اساس همین معانی وارد چرخه علوم سیاسی و متعاقبا بازاریابی سیاسی- انتخاباتی شده است. تمرکز اصلی این مقاله نیز تشریح تغییر الگوی ارتباطات سیاسی با استفاده از مفهوم سازی برندسازی و بازاریابی سیاسی است. بر همین اساس, این مقاله ضمن توضیح این دو مفهوم, بر این امر تاکید می کند که این دو مفهوم معنایی جدید از سیاست تولید می کند که سبب تغییر الگوهای قدیمی ارتباطات سیاسی سخت افزاری و گسترش مشارکت می شود. در واقع, خروجی اساسی برندسازی و بازاریابی سیاسی, تولید و گسترش معنای مشارکتی سیاست در جوامع مدنی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، مجید، و بیداله خانی، آرش. (1394). برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی. سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، 45(4)، 915-936. SID. https://sid.ir/paper/110144/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی مجید، بیداله خانی آرش. برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی. سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی[Internet]. 1394؛45(4):915-936. Available from: https://sid.ir/paper/110144/fa

    IEEE: کپی

    مجید حسینی، و آرش بیداله خانی، “برندسازی و بازاریابی سیاسی, الگویی جدید برای توسعه ارتباطات سیاسی مشارکتی،” سیاست- مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، vol. 45، no. 4، pp. 915–936، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/110144/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button