APA:
کپیرشید، خسرو، یعقوبی، ابوالقاسم، و کردنوقابی، رسول. (1390). بررسی و مقایسه تاثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 7(22)، 125-153. SID. https://sid.ir/paper/112084/fa
Vancouver:
کپیرشید خسرو، یعقوبی ابوالقاسم، کردنوقابی رسول. بررسی و مقایسه تاثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1390؛7(22):125-153. Available from: https://sid.ir/paper/112084/fa
IEEE:
کپیخسرو رشید، ابوالقاسم یعقوبی، و رسول کردنوقابی، “بررسی و مقایسه تاثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 7، no. 22، pp. 125–153، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112084/fa