APA:
کپیمرادی، خدیجه، اسدزاده، حسن، کرمی، ابوالفضل، و نجفی، محمود. (1398). مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 15(51 )، 147-173. SID. https://sid.ir/paper/112088/fa
Vancouver:
کپیمرادی خدیجه، اسدزاده حسن، کرمی ابوالفضل، نجفی محمود. مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛15(51 ):147-173. Available from: https://sid.ir/paper/112088/fa
IEEE:
کپیخدیجه مرادی، حسن اسدزاده، ابوالفضل کرمی، و محمود نجفی، “مدل یابی پیشرفت تحصیلی بر اساس هیجانهای تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 15، no. 51 ، pp. 147–173، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112088/fa