APA:
کپیرسولی، سمیه، واحدی، شهرام، قره داغی، علی، و نعمتی، شهروز. (1401). طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم های یادگیری چندگانه برای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب. سلامت روان کودک (روان کودک)، 9(2 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/1121531/fa
Vancouver:
کپیرسولی سمیه، واحدی شهرام، قره داغی علی، نعمتی شهروز. طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم های یادگیری چندگانه برای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1401؛9(2 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/1121531/fa
IEEE:
کپیسمیه رسولی، شهرام واحدی، علی قره داغی، و شهروز نعمتی، “طراحی و اعتباریابی برنامه مداخله مبتنی بر سیستم های یادگیری چندگانه برای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص با نارسایی در خواندن: مطالعه فراترکیب،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 9، no. 2 ، pp. 1–20، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1121531/fa