APA:
کپیزنگنه، حسین، جعفری فر، حمیده، و فردانش، هاشم. (1391). میزان دستیابی یادگیرنده ها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(23)، 73-93. SID. https://sid.ir/paper/112200/fa
Vancouver:
کپیزنگنه حسین، جعفری فر حمیده، فردانش هاشم. میزان دستیابی یادگیرنده ها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(23):73-93. Available from: https://sid.ir/paper/112200/fa
IEEE:
کپیحسین زنگنه، حمیده جعفری فر، و هاشم فردانش، “میزان دستیابی یادگیرنده ها به اهداف یادگیری از پیش تعیین شده در درس علوم تجربی کلاس دوم راهنمایی با الگوی طراحی یادگیری زایشی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 23، pp. 73–93، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112200/fa