APA:
کپیمرادی، مهسا، و فردانش، هاشم. (1393). تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، 3(3)، 1-9. SID. https://sid.ir/paper/246960/fa
Vancouver:
کپیمرادی مهسا، فردانش هاشم. تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی. مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی[Internet]. 1393؛3(3):1-9. Available from: https://sid.ir/paper/246960/fa
IEEE:
کپیمهسا مرادی، و هاشم فردانش، “تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی،” مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی، vol. 3، no. 3، pp. 1–9، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/246960/fa