APA:
کپیدلبری، زهره، امانی، ملاحت، و برادران، ابوالقاسم. (1401). اثر کیفیت تدریس معلمان در دوران اپیدمی کرونا بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای آمادگی یادگیری الکترونیکی و کیفیت آموزش مجازی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 29(11 )، 89-101. SID. https://sid.ir/paper/1122771/fa
Vancouver:
کپیدلبری زهره، امانی ملاحت، برادران ابوالقاسم. اثر کیفیت تدریس معلمان در دوران اپیدمی کرونا بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای آمادگی یادگیری الکترونیکی و کیفیت آموزش مجازی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1401؛29(11 ):89-101. Available from: https://sid.ir/paper/1122771/fa
IEEE:
کپیزهره دلبری، ملاحت امانی، و ابوالقاسم برادران، “اثر کیفیت تدریس معلمان در دوران اپیدمی کرونا بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای آمادگی یادگیری الکترونیکی و کیفیت آموزش مجازی،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 29، no. 11 ، pp. 89–101، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1122771/fa