APA:
کپیعظیمی، داریوش، شریعتمدار، آسیه، و نعیمی، ابراهیم. (1397). اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 14(48 )، 87-102. SID. https://sid.ir/paper/112289/fa
Vancouver:
کپیعظیمی داریوش، شریعتمدار آسیه، نعیمی ابراهیم. اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1397؛14(48 ):87-102. Available from: https://sid.ir/paper/112289/fa
IEEE:
کپیداریوش عظیمی، آسیه شریعتمدار، و ابراهیم نعیمی، “اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی و پذیرش اجتماعی دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 14، no. 48 ، pp. 87–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/112289/fa