مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

72
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

35
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه

صفحات

 صفحه شروع 121 | صفحه پایان 129

چکیده

 زمینه و هدف: شیوع COVID-19 یک اثر مخرب بر روی سیستم های بهداشتی جهانی با تاثیر موج دار بر همه جنبه های زندگی بشری داشته است؛ لذا هدف این مطالعه تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه بود. روش کار: جامعه آماری این مطالعه کیفی شامل تمام صاحب نظران دانشگاهی و خبرگان حوزه بازاریابی بود که اغلب عضو هییت علمی دانشگاه های کشور و نیز افراد مجرب در حیطه بازاریابی به ویژه بازاریابی محصولات و تجهیزات پزشکی بودند. حجم نمونه ی آماری 25 نفر تا رسیدن به اشباع نظری از طریق مصاحبه های دلفی نیمه ساختاریافته بود. یافته ها: نتایج نشان داد که مقوله ها در قالب 41 مقوله, 136 کد مفهومی و 256 گویه (سنجه) مشخص شد و در دل سازه های 6 گانه الگوی پارادایمی به صورت شرایط علی (8 مقوله, 49 گویه و 28 مفهوم), پدیده اصلی و مرکزی: بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی, (3 مقوله, 40 گویه و 13 مفهوم), راهبردها (5 مقوله, 46 گویه و 19 مفهوم), شرایط زمینه ای (8 مقوله, 49 گویه و 32 مفهوم), شرایط مداخله گر یا میانجی (8 مقوله, 37 گویه و 29 مفهوم), و پیامدها (4 مقوله, 35 گویه و 15 مفهوم) جای گرفتند. نتیجه گیری: به طور کلی می توان اینگونه بیان داشت که توجه به مدل کیفی مدل توسعه ی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بحرانی ویروسی می تواند زمینه ای مبنایی و ضرورتی تام و تمام برای پرداختن به حوزه ی بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرایط بحرانی ویروسی در بازار باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    رزدان، عالمه، فائزی رازی، فرشاد، دانایی، ابوالفضل، و وکیل الرعایا، یونس. (1401). تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 29(12 )، 121-129. SID. https://sid.ir/paper/1125023/fa

    Vancouver: کپی

    رزدان عالمه، فائزی رازی فرشاد، دانایی ابوالفضل، وکیل الرعایا یونس. تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1401؛29(12 ):121-129. Available from: https://sid.ir/paper/1125023/fa

    IEEE: کپی

    عالمه رزدان، فرشاد فائزی رازی، ابوالفضل دانایی، و یونس وکیل الرعایا، “تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 29، no. 12 ، pp. 121–129، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1125023/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button