مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,063
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

درجه دشواری متون و متدولوژی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 104

چکیده

 میان سطح دشواری متون.em style="font-style:inherit;color:#ff0078"> آموزشی و سطح توانایی یادگیرنده زبان, رابطه مستقیمی وجود دارد. چنانچه در انتخاب متون.این نسبت رعایت نشود, نتیجه مطلوب آموزشی و یادگیری حاصل نمی گردد. افزون بر این, روش آموزشی مناسب نقش مؤثری در یادگیری مطلوب دارد. در این مقاله با سنجش تعدادی از دروس آموزش زبان فارسی (آزفا) به غیر فارسی زبانان, با استفاده از ضریب دشواری فاگ و ارزیابی همخوانی آنان با سطح توانایی مفروض در کتب آموزشی, به بررسی و نقد روش آموزشی کتاب نیز پرداخته شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قنسولی هزاره، بهزاد. (1383). درجه دشواری متون و متدولوژی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان. مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))، 37(3 (پی در پی 146))، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/11363/fa

    Vancouver: کپی

    قنسولی هزاره بهزاد. درجه دشواری متون و متدولوژی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان. مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))[Internet]. 1383؛37(3 (پی در پی 146)):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/11363/fa

    IEEE: کپی

    بهزاد قنسولی هزاره، “درجه دشواری متون و متدولوژی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان،” مجله تخصصی زبان و ادبیات دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی(مشهد))، vol. 37، no. 3 (پی در پی 146)، pp. 93–104، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/11363/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button