APA:
کپیقلی پور، رحمت اله، آقازاده، هاشم، و بخشی زاده، الهه. (1394). تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی گری ارزش ادراک شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(3 (پیاپی 23) )، 157-175. SID. https://sid.ir/paper/115489/fa
Vancouver:
کپیقلی پور رحمت اله، آقازاده هاشم، بخشی زاده الهه. تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی گری ارزش ادراک شده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(3 (پیاپی 23) ):157-175. Available from: https://sid.ir/paper/115489/fa
IEEE:
کپیرحمت اله قلی پور، هاشم آقازاده، و الهه بخشی زاده، “تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی گری ارزش ادراک شده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 3 (پیاپی 23) ، pp. 157–175، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115489/fa