APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، حقیقی کفاش، مهدی، و نظری، مهسا. (1395). تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی. مدیریت برند، 4(7 )، 181-214. SID. https://sid.ir/paper/267533/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، حقیقی کفاش مهدی، نظری مهسا. تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(7 ):181-214. Available from: https://sid.ir/paper/267533/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، مهدی حقیقی کفاش، و مهسا نظری، “تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 4، no. 7 ، pp. 181–214، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267533/fa