مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

977
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

611
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 181 | صفحه پایان 214

چکیده

 ادبیاتسنتیارتباطاتبرند, بهالگویارتباطیبینشرکتومصرف کنندگانتوجه می کند, در حالی که «جامعهبرند», الگوییجدیدازارتباطاتمصرف کنندگانباهمتلقی می شود. با گسترشرسانه هایجمعیوبازاریابی مدرن, دسترسیگستردهودرحالرشدبهجوامعمجازیشرکت هاافزایشیافتهومشتریانی که طرفدار این جوامع می شوند, تمایل به وفادار بودن و تعهد و قصد خرید مجدد دارند و بیش تر در معرض اطلاعات مربوط به برند هستند. پژوهشحاضر, باهدف بررسیتاثیر فعالیت های خلق ارزش در رسانه های اجتماعی, بر خرید مجدد مشتریان از طریق وفاداری به برند انجام شده است. روش پژوهشمورد استفاده در این پژوهش توصیفی-پیمایشی است. بدینمنظور, اعضای جامعه مجازی برند نوین چرم در صفحه اینستاگرام, به عنوانجامعهآماری انتخابگردیدهو داده های پژوهش, از 381 نفر از اعضای جامعه جمع آوری شدند. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید و مدل پیشنهادی پژوهش با استفاده از مدلمعادلاتساختاری, مورد آزمون قرار گرفت. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزارSPSS و Amos استفادهشد. یافته های مطالعهحاکیازایناستکه فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, پیوندهای مصرف کننده-برند-مصرف کننده را تقویت می کند و سطح تعهد جامعه را افزایش می دهد؛ و سرانجام, وفاداری مصرف کننده نیز بالا می رود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی علویجه، محمدرضا، حقیقی کفاش، مهدی، و نظری، مهسا. (1395). تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی. مدیریت برند، 4(7 )، 181-214. SID. https://sid.ir/paper/267533/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی علویجه محمدرضا، حقیقی کفاش مهدی، نظری مهسا. تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1395؛4(7 ):181-214. Available from: https://sid.ir/paper/267533/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا کریمی علویجه، مهدی حقیقی کفاش، و مهسا نظری، “تاثیر فعالیت های خلق ارزش در جوامع برند, بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه های اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 4، no. 7 ، pp. 181–214، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267533/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button