APA:
کپیعماری، حسین، و زنده دل، احمد. (1391). ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 5(20)، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/182039/fa
Vancouver:
کپیعماری حسین، زنده دل احمد. ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1391؛5(20):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/182039/fa
IEEE:
کپیحسین عماری، و احمد زنده دل، “ارزیابی تاثیر واسطه ای تصویر ذهنی برند روی شکل گیری ارزش ویژه برند،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 5، no. 20، pp. 59–78، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182039/fa