APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، و علوی، سیدمسلم. (1396). اثر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(2 (پیاپی 30) )، 13-31. SID. https://sid.ir/paper/115538/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، علوی سیدمسلم. اثر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(2 (پیاپی 30) ):13-31. Available from: https://sid.ir/paper/115538/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، و سیدمسلم علوی، “اثر ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 2 (پیاپی 30) ، pp. 13–31، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115538/fa