مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,212
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

804
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای

صفحات

 صفحه شروع 77 | صفحه پایان 93

چکیده

 در بازارهای کنونی که مشتریان برای تنظیم قوانین بازی رقابتی دارای قدرت کافی اند می باشند, لزوم توجه به کلیه اصول بازاریابی از سوی شرکت ها به منظور بقا و موفقیت در هر کسب و کاری بیش از پیش احساس می شود. در سال های اخیر, افزایش انواع محصولات وارداتی در بازار لوازم خانگی از یک سو و سیاست دولت در حمایت از محصولات مشابه ساخت داخل از سوی دیگر, باعث ایجاد فضای رقابتی جدیدی در این کسب و کار شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی, از نظر شیوه جمع آوری اطلاعات, پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات آن, پرسشنامه است. طی این تحقیق, جایگاه برند محصول یخچال فریزر شرکت های مذکور از دیدگاه مشتریان آنها با استفاده از فن نقشه ادراکی ترسیم شد و در نهایت بر اساس نتایج به دست آمده, نقاط قوت و ضعف برند محصولات مزبور , در قالب چهار متغیر آمیخته بازاریابی شناسایی شد که بر این اساس, به غیر از متغیر قیمت, شرکت ال جی از حیث سایر متغیرها در موقعیت و جایگاه بهتری نسبت به شرکت امرسان قرار دارد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خورشیدی، غلامحسین، عارفی، اصغر، و فیاضی آزاد، علی. (1389). برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(1 (پیاپی 34))، 77-93. SID. https://sid.ir/paper/115572/fa

    Vancouver: کپی

    خورشیدی غلامحسین، عارفی اصغر، فیاضی آزاد علی. برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1389؛9(1 (پیاپی 34)):77-93. Available from: https://sid.ir/paper/115572/fa

    IEEE: کپی

    غلامحسین خورشیدی، اصغر عارفی، و علی فیاضی آزاد، “برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 1 (پیاپی 34)، pp. 77–93، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115572/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا