Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,726
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,435
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

صفحات

 صفحه شروع 135 | صفحه پایان 150

چکیده

 با توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار, موقعیت رقابتی شرکت های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و لازم است با نگاهی علمی و دقیق, استراتژی مناسب رقابت در بازارهای داخلی طراحی شود تا بنگاه ها بتوانند بر اساس آن از استراتژی های مناسبی استفاده نمایند. از این رو, در این مقاله تلاش شده است با استفاده از روش تئوری سازی داده بنیاد و با بررسی رفتار مصرف کنندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی ایران, الگوی رفتار مصرف کنندگان طراحی و تبیین شود. نتایج این مطالعه نشان می دهدکه مصرف کنندگان لوازم خانگی ایران دارای سه الگوی رفتاری عقلایی, احساسی و هوشمند هستند و به طبع آن بنگاه ها نیازمند استفاده از استراتژی های بازاریابی مبادله ای, تعاملی و هوشمند می باشند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نیکوکار، غلامحسین، دیوانداری، علی، ابراهیمی، عبدالحمید، و اسفیدانی، محمدرحیم. (1388). الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران. مدیریت بازرگانی، 1(2)، 135-150. SID. https://sid.ir/paper/140195/fa

    Vancouver: کپی

    نیکوکار غلامحسین، دیوانداری علی، ابراهیمی عبدالحمید، اسفیدانی محمدرحیم. الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1388؛1(2):135-150. Available from: https://sid.ir/paper/140195/fa

    IEEE: کپی

    غلامحسین نیکوکار، علی دیوانداری، عبدالحمید ابراهیمی، و محمدرحیم اسفیدانی، “الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 2، pp. 135–150، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140195/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا