APA:
کپیده بینی، نیوشا، حقیقی، محمد، و غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق. (1396). بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد. مدیریت بازاریابی، 12(36 )، 35-57. SID. https://sid.ir/paper/218971/fa
Vancouver:
کپیده بینی نیوشا، حقیقی محمد، غلامی چنارستان علیا عبدالخالق. بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1396؛12(36 ):35-57. Available from: https://sid.ir/paper/218971/fa
IEEE:
کپینیوشا ده بینی، محمد حقیقی، و عبدالخالق غلامی چنارستان علیا، “بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیم گیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد،” مدیریت بازاریابی، vol. 12، no. 36 ، pp. 35–57، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218971/fa