APA:
کپیدرزیان عزیزی، عبدالهادی، و زارع پور، زینب. (1394). عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(1 (پیاپی 21) )، 159-174. SID. https://sid.ir/paper/115580/fa
Vancouver:
کپیدرزیان عزیزی عبدالهادی، زارع پور زینب. عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(1 (پیاپی 21) ):159-174. Available from: https://sid.ir/paper/115580/fa
IEEE:
کپیعبدالهادی درزیان عزیزی، و زینب زارع پور، “عوامل موثر بر نگرش تعمیم برند و تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 1 (پیاپی 21) ، pp. 159–174، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115580/fa