APA:
کپیدهقانی سلطانی، مهدی، محمدی، اسفندیار، پوراشرف، یاسان اله، و سایه میری، کورش. (1392). بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند. مدیریت بازرگانی، 5(1)، 85-104. SID. https://sid.ir/paper/477054/fa
Vancouver:
کپیدهقانی سلطانی مهدی، محمدی اسفندیار، پوراشرف یاسان اله، سایه میری کورش. بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(1):85-104. Available from: https://sid.ir/paper/477054/fa
IEEE:
کپیمهدی دهقانی سلطانی، اسفندیار محمدی، یاسان اله پوراشرف، و کورش سایه میری، “بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 1، pp. 85–104، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477054/fa