مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,504
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,356
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 125

چکیده

 با توجه به حضور جدی رقبای خارجی در بازار لوازم خانگی ایران و استفاده آنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این بازار, موقعیت رقابتی شرکت های داخلی در شرایط نامطلوبی قرار دارد و لازم است با نگاهی علمی و دقیق, راهبرد مناسب رقابت در بازارهای داخلی طراحی و الگوسازی شود تا بنگاه ها بر اساس آن بتوانند از راهبردهای مناسبی استفاده کنند. از اینرو, در این مقاله تلاش شده است با استفاده از روش نظریه برخواسته از داده ها و با بررسی رفتار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران, الگوی رفتار مصرف کنندگان طراحی و انواع راهبردهای بازاریابی در بازارهای اینترنتی طراحی و تبیین شود؛ سپس با استفاده از شبکه های عصبی, ارتباط بین الگوی رفتار مصرف کنندگان و راهبردهای بازاریابی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان می دهد که مصرف کنندگان در بازار لوازم خانگی ایران دارای سه الگوی رفتاری عقلایی, احساسی و هوشمند هستند و به طبع آن بنگاه ها نیازمند استفاده از راهبردهای بازاریابی مبادله ای, تعاملی و هوشمند می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدجوادین، سیدرضا، اسفیدانی، محمدرحیم، و اسفیدانی، حمید. (1390). طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(5 (پیاپی 38))، 111-125. SID. https://sid.ir/paper/115618/fa

    Vancouver: کپی

    سیدجوادین سیدرضا، اسفیدانی محمدرحیم، اسفیدانی حمید. طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1390؛10(5 (پیاپی 38)):111-125. Available from: https://sid.ir/paper/115618/fa

    IEEE: کپی

    سیدرضا سیدجوادین، محمدرحیم اسفیدانی، و حمید اسفیدانی، “طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 5 (پیاپی 38)، pp. 111–125، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115618/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا