APA:
کپیشریفی، احسان، و یزدانی، ناصر. (1397). تأثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین المللی شرکت های صادراتی. مطالعات مدیریت راهبردی، 9(34 )، 167-184. SID. https://sid.ir/paper/181689/fa
Vancouver:
کپیشریفی احسان، یزدانی ناصر. تأثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین المللی شرکت های صادراتی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛9(34 ):167-184. Available from: https://sid.ir/paper/181689/fa
IEEE:
کپیاحسان شریفی، و ناصر یزدانی، “تأثیر قابلیت های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین المللی شرکت های صادراتی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 9، no. 34 ، pp. 167–184، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181689/fa