APA:
کپیعسگری، پروانه، محمودی، مختار، بهرام نژاد، فاطمه، رفیعی، فاطمه، و خواجه گودری، محمد. (1395). مقایسه تاثیر سه روش آموزشی (کاوشگری, بر بالین بیمار و رویکرد رایج آموزش بالینی) بر یادگیری بالینی مراقبت های ویژه دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 13(2 )، 133-141. SID. https://sid.ir/paper/116814/fa
Vancouver:
کپیعسگری پروانه، محمودی مختار، بهرام نژاد فاطمه، رفیعی فاطمه، خواجه گودری محمد. مقایسه تاثیر سه روش آموزشی (کاوشگری, بر بالین بیمار و رویکرد رایج آموزش بالینی) بر یادگیری بالینی مراقبت های ویژه دانشجویان پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1395؛13(2 ):133-141. Available from: https://sid.ir/paper/116814/fa
IEEE:
کپیپروانه عسگری، مختار محمودی، فاطمه بهرام نژاد، فاطمه رفیعی، و محمد خواجه گودری، “مقایسه تاثیر سه روش آموزشی (کاوشگری, بر بالین بیمار و رویکرد رایج آموزش بالینی) بر یادگیری بالینی مراقبت های ویژه دانشجویان پرستاری،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 13، no. 2 ، pp. 133–141، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116814/fa