APA:
کپیمیناکاری، محمود. (1385). بررسی ویژگی های روانسجی ISALEM-97 و مقایسه سبک های یادگیری شناختی در دانشجویان. روانشناسی معاصر، 1(1)، 29-39. SID. https://sid.ir/paper/120160/fa
Vancouver:
کپیمیناکاری محمود. بررسی ویژگی های روانسجی ISALEM-97 و مقایسه سبک های یادگیری شناختی در دانشجویان. روانشناسی معاصر[Internet]. 1385؛1(1):29-39. Available from: https://sid.ir/paper/120160/fa
IEEE:
کپیمحمود میناکاری، “بررسی ویژگی های روانسجی ISALEM-97 و مقایسه سبک های یادگیری شناختی در دانشجویان،” روانشناسی معاصر، vol. 1، no. 1، pp. 29–39، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120160/fa