APA:
کپیمرادی، علیرضا، چراغی، فرشته، و فراهانی، محمدنقی. (1387). اثر اضطراب و نحوه ارایه تکالیف بر کارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظه فعال. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 3(11)، 77-98. SID. https://sid.ir/paper/120387/fa
Vancouver:
کپیمرادی علیرضا، چراغی فرشته، فراهانی محمدنقی. اثر اضطراب و نحوه ارایه تکالیف بر کارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظه فعال. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1387؛3(11):77-98. Available from: https://sid.ir/paper/120387/fa
IEEE:
کپیعلیرضا مرادی، فرشته چراغی، و محمدنقی فراهانی، “اثر اضطراب و نحوه ارایه تکالیف بر کارآمدی پردازش و عملکرد عناصر حافظه فعال،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 3، no. 11، pp. 77–98، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120387/fa