APA:
کپیبلوطی، علیرضا. (1395). اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(22 (پیاپی 49))، 36-47. SID. https://sid.ir/paper/127305/fa
Vancouver:
کپیبلوطی علیرضا. اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(22 (پیاپی 49)):36-47. Available from: https://sid.ir/paper/127305/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بلوطی، “اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 22 (پیاپی 49)، pp. 36–47، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127305/fa