APA:
کپیبلوطی، علیرضا. (1395). اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 7(ویژه نامه)، 1-11. SID. https://sid.ir/paper/228961/fa
Vancouver:
کپیبلوطی علیرضا. اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1395؛7(ویژه نامه):1-11. Available from: https://sid.ir/paper/228961/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بلوطی، “اثربخشی آموزش های شناختی فعال, غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 7، no. ویژه نامه، pp. 1–11، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228961/fa