APA:
کپیصائمی، حسن، فتحی واجارگاه، کوروش، عطاران، محمد، و فروغی ابری، احمدعلی. (1394). عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری موثر در آموزش. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(17 (پیاپی 44))، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/127314/fa
Vancouver:
کپیصائمی حسن، فتحی واجارگاه کوروش، عطاران محمد، فروغی ابری احمدعلی. عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری موثر در آموزش. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(17 (پیاپی 44)):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/127314/fa
IEEE:
کپیحسن صائمی، کوروش فتحی واجارگاه، محمد عطاران، و احمدعلی فروغی ابری، “عوامل بازدارنده و راهبردهای به کارگیری شبکه اجتماعی برای تدریس و یادگیری موثر در آموزش،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 17 (پیاپی 44)، pp. 1–14، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127314/fa