APA:
کپیایمانی، صدف، ویسی کهره، سعید، کردنوقابی، رسول، ویسی پور، مسلم، طهماسیان، هادی، و ربیعی مصباح، عباس. (1394). اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(19 (پیاپی 46))، 47-54. SID. https://sid.ir/paper/127382/fa
Vancouver:
کپیایمانی صدف، ویسی کهره سعید، کردنوقابی رسول، ویسی پور مسلم، طهماسیان هادی، ربیعی مصباح عباس. اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(19 (پیاپی 46)):47-54. Available from: https://sid.ir/paper/127382/fa
IEEE:
کپیصدف ایمانی، سعید ویسی کهره، رسول کردنوقابی، مسلم ویسی پور، هادی طهماسیان، و عباس ربیعی مصباح، “اثربخشی آموزش حل مساله بر کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان با سبک شناختی وابسته به زمینه در سال تحصیلی 1392-1391،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 19 (پیاپی 46)، pp. 47–54، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127382/fa