APA:
کپیدهقانی، مرضیه، و پاک مهر، حمیده. (1394). میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التالیف علوم و ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 12(20 (پیاپی 47))، 74-89. SID. https://sid.ir/paper/127393/fa
Vancouver:
کپیدهقانی مرضیه، پاک مهر حمیده. میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التالیف علوم و ریاضی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1394؛12(20 (پیاپی 47)):74-89. Available from: https://sid.ir/paper/127393/fa
IEEE:
کپیمرضیه دهقانی، و حمیده پاک مهر، “میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتب جدید التالیف علوم و ریاضی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 12، no. 20 (پیاپی 47)، pp. 74–89، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127393/fa