APA:
کپیاخوت، علی محمد، احمدی، غلامرضا، و فروغی، احمدعلی. (1396). تاثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مساله دانش آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 14(27 (پیاپی 54) )، 147-159. SID. https://sid.ir/paper/127416/fa
Vancouver:
کپیاخوت علی محمد، احمدی غلامرضا، فروغی احمدعلی. تاثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مساله دانش آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1396؛14(27 (پیاپی 54) ):147-159. Available from: https://sid.ir/paper/127416/fa
IEEE:
کپیعلی محمد اخوت، غلامرضا احمدی، و احمدعلی فروغی، “تاثیر روش آموزش علوم مبتنی بر پژوهش بر پیشرفت تحصیلی و مهارت حل مساله دانش آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 14، no. 27 (پیاپی 54) ، pp. 147–159، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127416/fa