APA:
کپیعزیزی علویجه، افسانه، و ضرابیان، فروزان. (1397). مطالعة تأثیر دو روش یاددهی-یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش آموزان پایه نهم. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(31 (پیاپی 58) )، 39-49. SID. https://sid.ir/paper/127473/fa
Vancouver:
کپیعزیزی علویجه افسانه، ضرابیان فروزان. مطالعة تأثیر دو روش یاددهی-یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش آموزان پایه نهم. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(31 (پیاپی 58) ):39-49. Available from: https://sid.ir/paper/127473/fa
IEEE:
کپیافسانه عزیزی علویجه، و فروزان ضرابیان، “مطالعة تأثیر دو روش یاددهی-یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش آموزان پایه نهم،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 31 (پیاپی 58) ، pp. 39–49، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127473/fa