APA:
کپیفراقی، قادر، و فرمهینی فراهانی، محسن. (1397). بررسی مبانی فلسفی معرفت شناختی ارزشیابی در دورة پست مدرن در تعلیم وتربیت. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(32 (پیاپی 59) )، 115-130. SID. https://sid.ir/paper/127499/fa
Vancouver:
کپیفراقی قادر، فرمهینی فراهانی محسن. بررسی مبانی فلسفی معرفت شناختی ارزشیابی در دورة پست مدرن در تعلیم وتربیت. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(32 (پیاپی 59) ):115-130. Available from: https://sid.ir/paper/127499/fa
IEEE:
کپیقادر فراقی، و محسن فرمهینی فراهانی، “بررسی مبانی فلسفی معرفت شناختی ارزشیابی در دورة پست مدرن در تعلیم وتربیت،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 32 (پیاپی 59) ، pp. 115–130، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127499/fa