APA:
کپیتقی زاده، عباس، حاتمی، جواد، و قاسمی، مریم. (1397). بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست سازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(32 (پیاپی 59) )، 131-150. SID. https://sid.ir/paper/127505/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده عباس، حاتمی جواد، قاسمی مریم. بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست سازی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(32 (پیاپی 59) ):131-150. Available from: https://sid.ir/paper/127505/fa
IEEE:
کپیعباس تقی زاده، جواد حاتمی، و مریم قاسمی، “بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست سازی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 32 (پیاپی 59) ، pp. 131–150، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127505/fa