APA:
کپیغریبی، حسن، اصلانی، جلیل، و عبدالملکی، مهزاد. (1397). اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه بر خلاقیت دانش آموزان دختر پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(29 (پیاپی 56) )، 61-74. SID. https://sid.ir/paper/127564/fa
Vancouver:
کپیغریبی حسن، اصلانی جلیل، عبدالملکی مهزاد. اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه بر خلاقیت دانش آموزان دختر پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(29 (پیاپی 56) ):61-74. Available from: https://sid.ir/paper/127564/fa
IEEE:
کپیحسن غریبی، جلیل اصلانی، و مهزاد عبدالملکی، “اثربخشی آموزش درس علوم مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه بر خلاقیت دانش آموزان دختر پنجم ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 29 (پیاپی 56) ، pp. 61–74، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127564/fa